Alla inlägg under oktober 2009

Av Pippi - 21 oktober 2009 17:31

Nu var det vissligen igår men om en månad - en dag, så har New Moon premiär :) Ska bli så roligt att äntligen att få se den!


Insåg också att jag inte skrivit något på en månad. Men det händer inte så mycket här, livet går på och barnen växer. Minstingen håller på att lära sig krypa, vilket går sådär ;) Den äldsta blir nog mer envis för var dag tycker jag, där finns mycket vilja kan jag lova. Men roliga kommentarer får man njuta av iaf. Fast just nu när det inte viljan går fram så är det mest "dumma mamma" och "jag vill att pappa ska vara här" bara för jag säger nej.


Men fullt upp är det, ibland undrar jag hur mitt liv skulle se ut utan dom, men det är inte ens värt att tänka på för mitt är inget utan dom, även om man vill rea ut den äldsta på blocket när trotsen är som värst ;)


Älskade barn, ni gör mig hel. Glöm aldrig det..


Nu får man återgå till vardagen, som idag är världans lugn för en gångs skull, får passa på att njuta av den.


XoXo Pippi

Presentation


Möjligheterna är oändliga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards