Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Allmänt..

Av Pippi - 23 maj 2010 21:02

Hej hopp. Nu helgen dragit förbi, ska man till jobbet imorgon. Längtar la inte ihjäl mig precis ;) Har börjar skrivpuffa som sagt, väldigt roligt men samtidigt lite rädd för dålig kritik, men det ska man väl tåla om man vill bli bättre, man ska kunna ta in det utan att det ska förstöra mitt skrivande.


Annars har helgen varit bra, varit med kompisar, har känts konstigt att gå omkring och prata utan att bli avbruten och utan att stanna hela tiden. De åkte med sin pappa till hans kompis och hans barn och var där över helgen. Hann sakna dom alla tre massor kan jag lova. Hann städa jättemycket och möblera om och sätta upp tavlor hehe. Men nu är det hemma igen och det känns som vanligt :)


Barnen sover sen en timme tillbaka, jag har hunnit skrivpuffa lite, kika gärna in och kolla på mitt senaste verk www.fruganpuffar.bloggplatsen.se :)


Ska kolla på film men ni får ha det bra allihop, eller den lilla skara som följer min blogg!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pippi - 18 juli 2014 10:06

Cancer, det första som kommer i tankarna när någon smärta dyker upp i kroppen som man inte känner igen. Orden maler genom huvudet, upprepar sig om och om igen för att kunna gräva en grop av ängslan och ångest hos mig. "Sluta nu, det är bara lite magk...

Av Pippi - 14 november 2010 12:41

Vad är det för fel på mig, kan jag inte bara vara glad och positiv. Det är som det kommer såna där upp dagar där man tror man kan kan klara allt, det är väl inte så svårt och sen kommer såna här dagar. Såna här dagar man bara vill gräva ner sig. Gömm...

Av Pippi - 5 oktober 2010 20:54

Vad ska man skriva då, jag har inte vart här på ett tag. Tror jag la ner skrivandet ett tag men nu kommer en sån där period som man bara känner för att bli en struts och stoppa ner huvudet i sanden och hoppas allt har löst sig när man tittar upp igen...

Av Pippi - 26 juni 2010 19:23

Jag vet, det här är inte min skrivblogg men jag känner att jag vill skriva om något jag känner till, det här känner jag till, det här är något verkligt..   En familj kan bestå av många personer, en nära vän, farmor-farfar, mormor-morfar, syskon o...

Av Pippi - 4 juni 2010 22:03

Igår fick mitt inlägg och låta som att han var på dödsbädden. För mig kändes det kanske lite så, och det var inte meningen att skrämma upp någon, även om det var jag som skrämdes upp mest. Idag var jag och hälsade på honom och han såg bättre ut, åt m...

Presentation


Möjligheterna är oändliga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards