Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Pippi - 23 maj 2010 21:02

Hej hopp. Nu helgen dragit förbi, ska man till jobbet imorgon. Längtar la inte ihjäl mig precis ;) Har börjar skrivpuffa som sagt, väldigt roligt men samtidigt lite rädd för dålig kritik, men det ska man väl tåla om man vill bli bättre, man ska kunna ta in det utan att det ska förstöra mitt skrivande.


Annars har helgen varit bra, varit med kompisar, har känts konstigt att gå omkring och prata utan att bli avbruten och utan att stanna hela tiden. De åkte med sin pappa till hans kompis och hans barn och var där över helgen. Hann sakna dom alla tre massor kan jag lova. Hann städa jättemycket och möblera om och sätta upp tavlor hehe. Men nu är det hemma igen och det känns som vanligt :)


Barnen sover sen en timme tillbaka, jag har hunnit skrivpuffa lite, kika gärna in och kolla på mitt senaste verk www.fruganpuffar.bloggplatsen.se :)


Ska kolla på film men ni får ha det bra allihop, eller den lilla skara som följer min blogg!

Presentation


Möjligheterna är oändliga

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards